osg.View.Slave

class osg.View.Slave
Represents

c++ class

Wraps

osg::View::Slave

Slave allows one to up a camera that follows the master with a local offset to the project and view matrices.

Constructors:

osg.View.Slave(bool useMastersSceneData)

Параметры

useMastersSceneData (bool) –

osg.View.Slave(osg.Camera camera, osg.Matrix projOffset, osg.Matrix viewOffset, bool useMastersSceneData)

Параметры

Methods:

:updateSlave(osg.View view)

Параметры

view (osg.View) –

:updateSlaveImplementation(osg.View view)

Параметры

view (osg.View) –

:camera()

Тип результата

osg.Camera

:setCamera(osg.Camera aCamera)

Параметры

aCamera (osg.Camera) –

:projectionOffset()

Тип результата

osg.Matrix

:setProjectionOffset(osg.Matrix aMatrix)

Параметры

aMatrix (osg.Matrix) –

:viewOffset()

Тип результата

osg.Matrix

:setViewOffset(osg.Matrix aMatrix)

Параметры

aMatrix (osg.Matrix) –

:useMastersSceneData()

Тип результата

bool

:setUseMastersSceneData(bool aUse)

Параметры

aUse (bool) –

:updateSlaveCallback()

Тип результата

osg.View.Slave.UpdateSlaveCallback

:setUpdateSlaveCallback(osg.View.Slave.UpdateSlaveCallback aCallback)

Параметры

aCallback (osg.View.Slave.UpdateSlaveCallback) –